Flatcoated

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Erica - 2 augusti 2010 15:53

Isak var ju lite snuvig i fredags och det har runnit lite snor nu och då men allmäntillståndet på honom är strålande och han är pigg och glad. Det är mer än man kan säga om mig. Jag är tätt i näsan, har ont i kroppen och är allmänt sliten.


BLÄ för att var förkyld om vi säger som så.


Supermamman of the year gjorde också en sån fin grej...


Pappan ringer hem och frågar om hur det är och undrar om Isak sover? Nä svara Supermamman han var så pigg och drog på så mycket så jag lät han vara uppe.


 (Isak har inte sovit middag alla dagar utan verkar vara på väg att sluta med det och pigg som man är ides jag inte tjafsa om ett ev läggande utan lät han vara uppe).


Pappan kommer hem och säger hej, Isak som då lagt sig bredvid sin superpigga mamma i soffan (skavfötters) tittar knappt upp och 10 sekunder senare snarkar han... han blir buren till sin säng och där sov han sen tills vi väckte honom 1,5 h senare.


Japp hur man känner sig som "Supermum"!


I övrigt? Kalaset blev lyckat och  Isak tackar så hemskt mycket för alla fina presenter och i dagarna ska vi fara iväg och fixa ett underlag att skruva fast tågbanan på. Gungan är också på väg upp men behöver även den säkras innan användning.


Nä nu ska jag fortsätta slösurfa och kolla om någon hunnit uppdatera något? Det är ungefär vad jag orkat med idag.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Löpartävlingar

2012:

 

29/5 Blodomloppet 5 km: 29,48 minuter

1/9 Tjejmilen 10 km:1,07,58

9/9 Umemilen 10 km:1,03,56

Mål med min löpning 2012

Löpning:

 

1. Gå ner till viktmål 2 så jag kan börja springa utan vara rädd för benhinnor mm.

2. Springa blodomloppet 5 km i slutet på maj under 30 minuter.

3.  Springa Nydala runt utan att stanna och under timmen.

4. Springa milen under timmen.

Viktmål 2012

Viktmål:

 

1. Elias inskrivningsvikt

2. Isaks inskrivningsvikt

3. Halvvägs

4. Vikten innan graviditeterna

5. Vikten jag hade när jag red som mest

.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards