Flatcoated

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Erica - 15 februari 2009 21:17

Som de "äkta" bebisföräldrar vi numera är så turas man naturligtvis om med sovmorgon! Igår var det min tur att sova och idag skulle jag upp med isak på morgonen. Pappa Andreas hävdar dock med bestämdhet att Isak favoriserar mamma, sovmorgon fick jag nämnligen både igår och idag då lilleman bestämde sig för att sova in han också till halv tio (jag vaknade t o m före!). Igår vaknade han 8.00 och ville upp. Rättvist? Nix och ändå fick Andreas välja morgonpass.


Dagen har annars ägnats åt att redigera bilder, TACK till Madde som jag fått en hel skiva med ursöta bebisbilder och annat skoj på. Detta är en suddig bild men ändock en absolut favorit hos mig. Kan man bli annat än lycklig av detta glad ansikte?



Vid tre tog jag och packade ner min bebis i vagnen satte Error i koppel och traskade över till Lena för lite fika, småprat och träff med Linda. Error han passade på att dejta alla busiga vovvar i hundgården han. Han försvann som en avlöning när Lena öppnade upp till hundgården. Riktigt nöjd med han nu när han går i koppel, löst hängande och fint vid sidan gick han nu. Skam den som ger sig!


 Linda hon fick dra ett tungt Isak-pass och jag njöt av att dricka te med två händer! Tusen tack för det :-D det är guld värt! Nu ska jag gå ner och se film med sötaste Andreas och sen är det sängen som gäller.



Inser att snart är det dags att slopa mjukdelen, Isak ville SITTA upp och gjorde situps för att se över kanten på mjukliften. Men tack och lov nöjde han sig med att jag fällde ner suffletten vill helst ha kvar mjukliften tills vintern är slut. Det blir som mera ombonat på så sätt.



Lite kyligt ca 10 minusgrader men på fårskinn och filt så är man varm och go nere i vagnen ändå. SÖTAST!


 


En av Isaks barnflickor :D Tur han har många men vissa är bättre än andra! Madde och Linda står högt i kurs hos lilleman!

Av Erica - 15 februari 2009 20:48


Det stackars barnet som tydligen fått tjejkläder enligt sin far. Jag, jag tycker att de är söta och att byxorna är färgglada. Som sagt vi har inte riktigt samma smak jag och Andreas.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Löpartävlingar

2012:

 

29/5 Blodomloppet 5 km: 29,48 minuter

1/9 Tjejmilen 10 km:1,07,58

9/9 Umemilen 10 km:1,03,56

Mål med min löpning 2012

Löpning:

 

1. Gå ner till viktmål 2 så jag kan börja springa utan vara rädd för benhinnor mm.

2. Springa blodomloppet 5 km i slutet på maj under 30 minuter.

3.  Springa Nydala runt utan att stanna och under timmen.

4. Springa milen under timmen.

Viktmål 2012

Viktmål:

 

1. Elias inskrivningsvikt

2. Isaks inskrivningsvikt

3. Halvvägs

4. Vikten innan graviditeterna

5. Vikten jag hade när jag red som mest

.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards