Flatcoated

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Erica - 14 juli 2009 12:30

En god vän till mig fick ju barn i slutet på maj så idag passade vi på att gå på en barnvagnspromenad, hennes pojk som nu är ca 7 veckor och min stora gosse på snart ett år!


Vi gick runt i lite affärer innan vi tog strandpromenaden mot båthamnen, det är så fint att gå längs älven och det är tur den finns för de som bor mitt i stan, det är en riktig oas i mitt tycke!


En av affärerna vi gick in i var "Sagolika Ting" oj vad mycket fint det fanns där! Jag har ju två presentkort som Isak fick förra året och tänkte att jag skulle hitta något till hans rum som nu är i stort sett klart. Gick runt och tittade och än en gång fastnade jag för en STOR Barabapappa... den är inte billig men när tom men mjuka djur-ratande pojke tyckte om den kunde mamma inte låta bli. Två presentkort+270kr senare gick vi ut därifrån med en jättestor BLÅ barbapappa som är i en typ saccosäcks liknade figur. Man kan bara inte låta bli att ta och krama den. :)



Efter promenaden gick vi till Rådhusparken och köpte fika på Station - mysigt isak gillar att fika där då man kan krypa omkring och så finns det MASSOR av människor att titta på!



Kolla mamma! Den här lilla plutten är ju en människa! Inte har jag varit så där liten någon gång va?



 Två söta små pojkar!


Det är enkelt att städa ihop när man har så här bra hjälpreda med sig!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Löpartävlingar

2012:

 

29/5 Blodomloppet 5 km: 29,48 minuter

1/9 Tjejmilen 10 km:1,07,58

9/9 Umemilen 10 km:1,03,56

Mål med min löpning 2012

Löpning:

 

1. Gå ner till viktmål 2 så jag kan börja springa utan vara rädd för benhinnor mm.

2. Springa blodomloppet 5 km i slutet på maj under 30 minuter.

3.  Springa Nydala runt utan att stanna och under timmen.

4. Springa milen under timmen.

Viktmål 2012

Viktmål:

 

1. Elias inskrivningsvikt

2. Isaks inskrivningsvikt

3. Halvvägs

4. Vikten innan graviditeterna

5. Vikten jag hade när jag red som mest

.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards